Organizacja pracy Zespołu Marketingu
- Wiesz jakie projekty się toczą i kiedy się skończą.
- Odbywam cotygodniowe spotkania (weekly) i wdrażam zwinne zarządzanie.
- Wspieram Zespół w rozwoju kompetencji, pomagam rekrutować nowe osoby.
Będę pracować poprawiając procesy i efektywność Waszego Działu Marketingu.
Nie każdego stać na zatrudnienie jakościowego Dyrektora Marketingu, w niektórych lokalizacjach to nawet niemożliwe. Mi wystarczą 4 godziny w tygodniu z Twoim zespołem żeby było widać różnicę.
Uczę jak pracować z projektami kreatywnymi, które potrzebują luzu, ale trzeba je też kończyć, by mieć poczucie sprawczości i budować swoją skuteczność. Działom Marketingu często tego brakuje. Pozornie pogodne Zespoły, pełne są niepewnych osób, to można zmienić.
Trzeba umieć rozróżnić zadanie od projektu, trzeba umieć być Project Managerem, trzeb wziąć odpowiedzialność za wytworzenie wartości, trzeba być dociekliwym, choć kreatywna natura zachęca do biegania między tematami i zadaniami. Przez 12 lat prowadziłem takie Zespoły i wiem jak okiełznać ich demony oraz wyciągnąć z nich co najlepsze.
Każdy kto bywał na prezentacjach Działów Marketingu wie, że często nie potrafią dobrze dobrze sprzedać swoich pomysłów pozostałym osobom w Firmie. Rzadko kiedy potrafią wzbudzić iskrę zapału do niezłych idei. A to podstawa, bo Dział Marketingu powinien inspirować.
Zna swoje mocne strony, umie outsource’ować usługi, potrafi zadziwić Firmę i dowieść wyniki, które Sprzedaż widzi na codzień. Dział, który przestaje być „kosztem” a zaczyna być inwestycją, zaczyna być inspiracją. Miejscem, do którego przychodzi każdy, kto ma jakiś fajny pomysł.