Strategia komunikacji

Strategia komunikacji.
Co to?

Narzędzie dla sprzedaży. Granice dla kreatywnych pomysłów marketingu i fundament budżetu reklamowego.


Strategia komunikacji to podstawa każdej marki.

Narzędzie dla sprzedaży:


  • Wiesz czym różnisz się od konkurencji i jak argumentować
  • Umiesz szybko opisać zalety marki i produktów
  • Składasz Klientom deklaracje, które znajdują pokrycie

Granice dla kreatywnych pomysłów marketingu:


  • Szybciej podejmujesz decyzje komunikacyjne
  • Twój marketing jest bardziej naturalny
  • Unikasz błędów, które powodują kryzysy wizerunkowe

Fundament budżetu reklamowego:


  • Precyzyjna komunikacja, Twoje reklamy od razu są skuteczniejsze.
  • Reklamy tworzysz szybciej, bo wiesz o czym chcesz mówić
  • Łatwiej wymyślasz kampanię, która może trwać dłużej

Strategię budujemy z wielu elementów, najważniejsze to

Strategia USP Insight Research

Insight


Co myśli Klient? co motywuje go do zakupu?
Czy wiesz dlaczego poszukuje takich usług lub produktów jak Twoje?

USP


Unique Selling Point
Co unikalnego daje Klientowi Twoja Marka?
Dlaczego właśnie z Twojej oferty ma skorzystać?

Badanie Rynku


Research Konkurencji. Które komunikaty im działają, co jest zrobione źle, a co dobrze, na czym się wzorować, a czego unikać. Gdzie jest wolne pole, a może nawet przestrzeń, którą można zagarnąć i komunikować się zupełnie unikalnie?

Research, który robię oparty jest o autorski framework. Etap, który otwiera oczy i jest wskazywany przez moich Klientów jako największy game-changer.

Strategia Komunikacji Marki


Pilnuje konsekwentnej komunikacji tego w czym Twoja Marka jest najlepsza. Tego co działa na Klienta najbardziej, co daje mu najwięcej i przez co Marka najbardziej zapada w pamięć.
Równocześnie Strategia pokazuje czego unikać, czego nie warto komunikować, co po prostu marnuje Wasz i Klienta czas.

Masz pytania?

Umów się na Darmową Konsultację Strategiczną

Kalendarz Umów spotkanie
Umów spotkanie