Nowa Strategia Marki

Dla kogo?

Wasza organizacja wie, że Strategię Komunikacji Marki trzeba mieć, że to oszczędność dla budżetu, że daje przewagę nad konkurencją i układa procesy firmie. Dlatego szukacie profesjonalnej pomocy w zdefiniowaniu Waszej marki. Najczęściej pracuję nad nową strategią z firmami, które działają pod swoją marką już jakiś czas - daje to możliwość analizy rynku i konkurencji, przez co otrzymana strategia jest precyzyjna i skuteczna.

Co w pakiecie?

  • Wszystko co w pakiecie: Pierwsza Pomoc

    Strzałka
    - Warsztat Strategiczny Online 1 (4h) + Opracowanie wyników.
    - Wyłonienie Unique Selling Point (USP) z obecnej komunikacji + Opracowanie Wytycznych.
    - Wyłonienie Reason To Believe (RTB) z obecnej komunikacji + Opracowanie Wytycznych.
    - Warsztat Strategiczny Online 2 (4h): Przekazanie wytycznych Komunikacyjnych.
  • Wszystko co w pakiecie: Poukładanie Marki

    Strzałka
    - Reverse Engineering Strategiczny: zbadanie obecnej strategii komunikacji marketingowej na podstawie: strony www, social media, prospektów, kontaktu BOK.
    - Analiza do 5 marek konkurencji.
    - Stworzenie Wykresów Szans Komunikacyjnych.
    - Warsztat Online 2 (4h): omówienie Reverse Engineeringu Strategicznego i Wykresów Szans Komunikacyjnych.
    - Esencja Marki w ujęciach: Prostym i Złożonym.
+
  • Szczegółowy Research konkurencji + Wykresy Szans Komunikacyjnych

    Strzałka
    Wspólnie wybieramy 10-20 Konkurentów, których Marki analizuję. Powstaje dokument pt. Szczegółowa Analiza Konkurencji, dający wgląd w różnice między Waszą Marką a Konkurencją. Wykresy Szans Komunikacyjnych pokazują, którędy najłatwiej i najprościej jest puścić komunikację, tak by Klient zrozumiał i zapamiętał o czym jest Wasza Marka.
  • Szczegółowa Analiza Waszej Marki.

    Strzałka
    Identyczna analiza jak Konkurencji. Poznajecie jak Waszą markę postrzega Klient. Otwiera oczy.
  • Nowe Parametry Strategiczne: Insight, USP, RTB, Tone of the Voice, Slogan.

    Strzałka
    Nowy opis Waszej Marki, który stworzony jest na podstawie Researchu oraz Wykresów Szans Komunikacyjnych. Czasem wyłania się tu inny obraz marki niż się spodziewacie, ale poparty jest twardą analizą rynku i Waszej marki, a nie tylko intuicją.
  • Narzędzie: Pozycjonowanie Skrajne

    Strzałka
    Określa granice komunikacji marki. Jakie są zwroty zakazane, a jakie preferowane? Uwielbiane przez copywriterów, ale można też na jego podstawie zlecać zadania do ChatGPT
  • Narzędzie: Wartości Jakie Dostarcza Marka

    Strzałka
    Jakie korzyści racjonalne i emocjonalne otrzymuje Klient na poziomie produktu, usługi oraz obsługi?
  • Narzędzie: Persona Klienta

    Strzałka
    Czym kierują się najbardziej typowi Klienci? Lustro, w którym widać odbicie Klienta marki.
  • Narzędzie: Archetypy Marki

    Strzałka
    jaką osobowość miałaby marka, gdyby była człowiekiem? Pozwala zrozumieć tę osobowość i jej motywacje. Opracowane na podstawie metodologii: "The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes"
  • Drukowany Brand Identity Toolkit™

    Strzałka
    Czytelny, łatwy w używaniu w formacie A5. To nie jest 100 stron, jak większość strategii. To nie działa, bo nikt tego potem nie czyta, a zatem nie stosuje i strategia, nawet najlepsza - marnuje się na półce.
  • Szkolenie dla Zarządu z onboardingu Strategii. Online lub Stacjonarnie.

    Strzałka
    Kluczowe jest umiejętne przekazywanie Strategii nowym i obecnym pracownikom, tego nauczysz na tym szkoleniu.
  • Szkolenie: Jak korzystać z Brand Identity Toolkit™? Online lub Stacjonarnie.

    Strzałka
    Kluczowe jest, by ze strategii korzystać, dlatego na tym szkoleniu uczymy się z Zespołem co jest ważne, a co nie. Dla wszystkich zainteresowanych pracowników.
24 500 PLN + VAT

Masz pytania?

Umów się na Darmową Konsultację Strategiczną

Kalendarz Umów spotkanie
Umów spotkanie