Poukładanie Marki

Dla kogo?

Aktywnie pracujecie nad swoją Marką. Wiecie, że trzeba się tak komunikować, by Klient szybko rozumiał Markę i ją zapamiętał, żeby od razu wiedział w czym jesteście lepsi od konkurencji. Nadal jednak nie umiecie zwięźle powiedzieć (np. w 40 sekund) jakie korzyści daje Wasza Marka, w czym jest lepsza. Strategia Waszej Marki nie płynie w żyłach i nie napędza działań kreatywnych. Nowi pracownicy sami muszą się dowiadywać o czym jest Wasza Marka. Na spotkaniach ciągle rozważacie, czy taki tekst jest dobry, albo czy taki film pasuje do Was. Pora to poukładać.

Co w pakiecie?

  • Wszystko co w pakiecie: Pierwsza Pomoc

    Strzałka
    - Warsztat Strategiczny Online 1 (4h) + Opracowanie wyników.
    - Wyłonienie Unique Selling Point (USP) z obecnej komunikacji + Opracowanie Wytycznych.
    - Wyłonienie Reason To Believe (RTB) z obecnej komunikacji + Opracowanie Wytycznych.
    - Warsztat Strategiczny Online 2 (4h): Przekazanie wytycznych Komunikacyjnych.
+
  • Reverse Engineering Strategiczny: zbadanie obecnej strategii komunikacji marketingowej na podstawie: strony www, social media, prospektów, kontaktu BOK.

    Strzałka
    Opisuje aktualne parametry strategiczne: Insight, USP, RTB, Tone of the voice, Slogan. Otrzymujecie kompletną analizę tego jak Wasza marka jest postrzegana i jak się komunikuje, gdzie są pola do poprawy.
  • Analiza do 5 marek konkurencji.

    Strzałka
    Analiza parametrów: Insight, USP, RTB, Tone of the voice, Slogan. Dzięki temu wiemy jak komunikuje się konkurencja
  • Stworzenie Wykresów Szans Komunikacyjnych.

    Strzałka
    Pokazują gdzie marce najłatwiej jest się komunikować, tak by różnić się od konkurencji i być łatwo zapamiętanym.
  • Warsztat Online 2 (4h): omówienie Reverse Engineeringu Strategicznego i Wykresów Szans Komunikacyjnych

    Strzałka
    Warsztat ma na celu zderzenie tego "co Klient rozumie z naszej marki" z tym "co chcemy żeby Klient rozumiał z naszej marki".
  • Esencja Marki w ujęciach: Prostym i Złożonym.

    Strzałka
    Parametry strategiczne: Insight Konsumencki, Unique Selling Proposition, Reason to Believe, Tone of The Voice, które odpowiadają na pytania: Czemu Klient od nas kupuje? W czym jesteśmy lepsi niż konkurencja? Co uzasadnia zakup? Jakim głosem się posługujemy? Podstawa budowy np. storytellingu.
12 400 PLN + VAT

Masz pytania?

Umów się na Darmową Konsultację Strategiczną

Kalendarz Umów spotkanie
Umów spotkanie